Kids Russia



Review


Fantazer
SVETLANA GUDYM, CEO, Russia 

Kids Russia is a right place where you can exchange professional opinions about latest trends. The success of the trade show is that it is realized by professionals, keen on their work. 


Carmelton Enterprise Limited 

Lawrence Lee, CEO, Hong Kong

Kids Russia – is a great opportunity to know the Russian market and to enter it. I met with buyers and found potential clients.


Nara Factory Co., Ltd.
Ms. Wissanee T., CEO, Thailand

Better one time to see it by your own eyes. To participate in Kids Russia was much more efficient than the dozen of emails sent.


0+ Media 
Natalia Belyanina, Commercial Director, Russia

I am pleased with the results. Clients came to do business. We believe that the fair was very successful for us.


Autokinder
Alexander Yunchin, CEO, Russia

I am sure that the costs will pay off, we got new clients and distribution channels.


Global AMEUROP,
GERARD GONZÁLEZ BEZOS, 
Area Manager, Spain

Kids Russia is a very good trade fair for an entry into the Russian market. The organization is easy and quick.


Fischertechnik, VLADIMIR BALOVNEV
Sales manager, Germany

Our company is glad to be part of this wonderful action in Moscow! We are looking forward to participating in the fair next year with much more products and models!


ULTRA LIGHT Company, LALA TARAN
Advertisement Department Head, Russia

The hallmark of Kids Russia is the brightness of colors and exceptional quality of goods for children, which is why it was particularly pleasant for us to demonstrate the innovative children lamps in the New Products Center. It was a great opportunity for us to share the renewal of our assortment.


Triumph Nord, SERGEY SENIN
CEO, Russia

Thanks to the fair we signed some key contracts which allow us to pass smoothly crisis times and with optimism to look forward.


S-Trade, ALEXANDER KOROLEV
Director of purchase, Russia

Kids Russia is the important tool in maintenance of image of the company, search of new partners and preservation of long-term communications with our regular customers. The number of visitors at our stand grows every year.


Association of Children’s Goods Industry (ACGI)
ANTONINA TSITSULINA, President, Russia

Crisis forces us to work more actively. The Fair showed the absolute record on attendance.



Знакомимся!

Новости

«Степ-Пазл» об ожиданиях и трендах 2019 13.02.2019
«Степ-Пазл» об ожиданиях и трендах 2019
Елена Рожкова, PR-менеджер компании «Степ-Пазл», рассказала о трендах на рынке и ожиданиях от текущего года.
Подробнее


Как привлечь байеров, договориться о поставке и заинтересовать в долгосрочном сотрудничестве? Buyers Lounge – ваш главный b2b-маркетплейс на выставке KIDS RUSSIA 2019! 08.02.2019
Как привлечь байеров, договориться о поставке и заинтересовать в долгосрочном сотрудничестве? Buyers Lounge – ваш главный b2b-маркетплейс на выставке KIDS RUSSIA 2019!
Не упустите уникальный шанс привлечь внимание российских байеров к отечественной продукции!
Подробнее


Meeting Room – Ваше удобное рабочее пространство на выставке «Kids Russia 2019»!  01.02.2019
Meeting Room – Ваше удобное рабочее пространство на выставке «Kids Russia 2019»!
Предлагаем Вам воспользоваться просторными переговорными комнатами по выгодной цене в самом сердце главного весеннего отраслевого события детской индустрии!
Подробнее


Как росли сети в 2018 году 28.01.2019
Как росли сети в 2018 году
Игроки розничного рынка подводят итоги прошлого года. 
Подробнее


Шесть ключевых трендов, которые зададут траекторию торговли в России 2019−2020 23.01.2019
Шесть ключевых трендов, которые зададут траекторию торговли в России 2019−2020
Прогнозы аналитиков показывают, что по темпам роста сетевая розница впервые за последние годы может догнать e-commerce.
Подробнее




Copyright @ kidsrussia.ru . tel : +7 (495) 2588032
home | map | print